People working in a busy building office

شرکت مبادلات نوین هزاره سوم در سال ۲۰۰۸ (1386 شمسی ) فعالیت خود را حوزه نمایشگاهی آغاز نمود. در طی12 سال فعالیت نمایشگاهی خود،نماینده بیش از ۲۵ نمایشگاه تخصصی ترکیه در ایران بوده که می توان به شرکت های زیر اشاره کرد:

IZFASH, DEMOS FUARCILK, ARES FUARILIK, EFOR FUARCILIK, CLARION SURVEY, ARTKIM GRUOP

در طی همکاری با این شرکت ها برگزاری پاویون ایران در این نمایشگاه ها، اعزام و پذیرش هیات های تجاری، همایش و سمینارها، نشست های B2B  جز فعالیت های این شرکت بوده است.

مدیریت این شرکت فارغ التحصیل رشته مدیریت امور نمایشگاهی از دانشگاه ایران بوده و اکثر کارکنان این شرکت تحصیل کرده رشته های مرتبط با امور نمایشگاهی بوده دارای تجربه در این صنعت می باشند.

این شرکت اولین نمایشگاه داخلی (ایران) خود را در سال 95 با موضوع ” ابزار، پیچ و مهره، یراق آلات صنعتی و صنایع وابسته ” در تهران برگزار نمود.

نمایشگاه فوق الذکر با حضور قوی مشارکت کنندگان خارجی از کشور های آلمان، تایوان، چین، هند، ترکیه، اسلواکی، اتریش، بلغارستان و… برگزار شد.دور اول نمایشگاه ابزارآلات با رضایت بیش از 85% کار خود را به پایان رساند.

پس از برگزاری موفق نمایشگاه ابزارآلات، نمایشگاه ” تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، هتل و صنایع وابسته ” در برنامه های این شرکت قرار گرفت.

دور اول نمایشگاه با رضایت بیش از 90% مشارکت کنندگان برگزار گردید که حاصل آن دریافت تقدیرنامه از اتحادیه رستورانداران تهران بوده، دور دوم آن در سال 97 با رشد بیش از 65 درصدی برگزار شد.

در برگزاری رویدادهای این شرکت با تشکیل اتاق فکر که متشکل از افراد دارای تجربه و مسلط به علم نمایشگاهی و رشته های مرتبط هستندسعی در برگزاری رویدادی علمی و پویا می باشد.

با تولد علم IT   و رشد روزافزون آن و استفاده از این علم در همه صنایع، عزم این شرکت در تجهیز کلیه مراحل برگزاری نمایشگاه با بهره مندی از علم IT  می باشد.