شهرآفتاب- میزبان نمایشگاه تخصصی مبلمان

مدیر عامل شرکت نمایشگاههای یبن المللی شهر آفتاب از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی مبلمان، دکوراسیون، لوستر و روشنایی و تجهیزات وابسته در این مجموعه نمایشگاهی از تاریخ ۳۰ آذر ماه خبر داد.
به گزارش خبرنگار تجارت نیوز،سید محمد سیدی در نشست خبری خود با خبرنگاران با اعلام اینکه برگزاری این نمایشگاه در بخش مبلمان می تواند نقطه عطفی در صنعت چوب،مصنوعات چوبی و مبلمان در کشور باشد،گفت:انواع مبلمان کلاسیک، مدرن، راحتی، سرویس خواب، کالای خواب، بوفه، کتابخانه، ویترین، میز و صندلی، پوشش های تزئینی، لوستر و روشنایی و .. در فضایی به وسعت ۷۰۰۰ متر مربع در سالن سرپوشیده و مجهز مجموعه شهر آفتاب در معرض تماشای علاقه مندان به این صنعت قرار می گیرد.
وی افزود:هدف از این رویداد که به تعبیری می توان از آن به عنوان گردهمایی دست اندرکاران صنعت دکوراسیون نام برد، نمایش آخرین خلاقیت ها و ایده های نوین برای فعالن مرتبط با این رشته از صنعت و ایجاد زمینه های مناسب برای برقراری ارتباط و تبادیل تجارت بین کارشناسان داخلی و خارجی و آشنایی با فناوری جدید در جهت توسعه صنایع داخلی می باشد.
سیدی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاههایی آنهم به صورت تخصصیمی تواند زمینه رشد و ارتقاء این صنعت را با ایجاد موقعیت اقتصادی مناسب برای تولید کنندگان ایرانی موجب شود،اظهار داشت:در سایه برگزاری چنین نمایشگاههایی است که می شود توان واقعی تولید ملی را به نمایش گذاشت و از این طریق گامهای بلندی در توسعه صادرات غیر نفتی برداشت.

به گفته وی ایجادفرصت جهت تعامل و ارتباط خریدار و تولید کننده و همچنین حمایت از مصرف کننده و خدمات پس از اهداف دیگر این نمایشگاه می باشد.
مدیر عامل نمایشگاه شهر آفتاب در پاسخ به پرسش خبرنگار تجارت نیوز مبنی بر اینکه تا بحال برای توسعه صادرات غیرنفتی از طریق برگزاری نمایشگاهای تخصصی
رایزنی خاصی با هیات های تجاری سایر کشورها داشتید،یاخیر گفت:ما سعی داریم با برپایی نمایشگاههای تخصصی ،توان ملی را در بخشهای مختلف صنعتی به معرض دید داخلی و خارجی بگذاریم و پس از آن اقدام به دعوت فعالین اقتصادی کشورهای دیگر برای مذاکره جهت انجام صادرات بیشتر به بازارهای هدف صادراتی کنیم.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر تجارت نیوز در خصوص زمان انتقال تمامی نمایشگاههااز محل دائمی نمایشگاههای تهران به شهر آفتاب گفت:زمان قطعی آن را نمی دانم ولی شورای شهر مصرانه خواهان انتقال تمامی نمایشگاهها به مجوعه نمایشگاهی شهر آفتاب است.

وی ادامه داد:براساس تقویم نمایشگاهی شهر آفتاب،تا پایان سال جاری ۱۸ نمایشگاه در این مجموعه برگزار می شود که نمایشگاه مبلمان پنجمین رویداد نمایشگاهی در سال جاری است که در مجموعه شهر آفتاب برگزار می شود.

سیدی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد حاشیه های ایجاد شده در مورد برگزاری نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب گفت: در بحث خودرو ما سعی داریم که به صورت تخصصی و حرفه ای و بر اساس تجربه صنعت نمایشگاهی اقدام کنیم و باید به این موضوع به صورت تخصصی وارد شویم و دلایل رشد صنعت نمایشگاهی را شناسایی کنیم.
وی با بیان اینکه ما باید فارغ از حاشیه ها باشیم چون بحث صنعت نمایشگاهی حاشیه دارد عنوان کرد: من به عنوان مدیرعامل مجموعه شهر آفتاب سعی دارم که این مکان را چه به لحاظ سخت افزاری و چه به لحاظ نرم افزاری آماده کنیم و در این مسیر تمام تلاش خودمون را خواهیم کرد.
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با بیان اینکه در عرصه نمایشگاه نیاز به خانه تکانی داریم گفت: نیاز به رویکردی داریم که از بحث استحاله سازی برگزاری نمایشگاه جلوگیری کنیم و باید به ارتقا کیفیت کار بپردازیم.

گفتنی است نخستین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر از تاریخ ۳۰ آذرماه تا ۳ دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای شهر آفتاب به مدت۴ روز از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ میزبان صاحب نظران، طراحان، متخصصان، تولید کنندگان، وارد کنندگان و علاقه مندان خواهد بود.

برپایه این گزارش،نوری مجری برگزار کننده نمایشگاه مبلمان نیز با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۷هزار مترمربع فضای مسقف با حضور ۷۰ شرکت داخلی به نمایش آخرین تولیدات و توانمدیهای خود میپردازند،اظهار داشت: در این نمایشگاه،تمامی تولیدات داخلی می باشد و سعی شده تا حد امکان تولیدات خارجی جز در بخش کمی از لوستر و چراغهای تزئینی ،همگی وطنی و ایرانی باشد.

 

لینک کانال تلگرام: مبادلات نوین هزاره سوم